Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Niet tevreden, laat het ons weten.

Wij willen met www.leukdoordebrievenbus.nl jou als klant en degene die jij wilt blijmaken of troosten graag zo goed mogelijk helpen. Maar ook wij maken fouten. Ben je niet tevreden over onze dienstverlening, heb je een suggestie of een klacht stuur dan een mail naar ingrid@leukdoordebrievenbus.nl. Wij zullen dan onze best doen om jou alsnog een goed gevoel te geven.

Nog steeds niet tevreden . . .

Vindt je dat we jouw klacht niet goed hebben opgelost, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Bij Webwinkelkeur kun je een geschil aanmelden dat vervolgens door een door hen aangewezen persoon, onpartijdige, zal worden beoordeeld en behandeld. Deze persoon neemt een beslissing welke wij als Leukdoordebrievenbus BV overnemen.

Europees klachtenplatform voor webwinkelaankopen

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."



| Meer